Handelsbetingelser

FOR CATERINGAFTALER VED NORDIC DELIGHT – PARADIS IS HILLERØD OG TISVILDELEJE

Salgs- og leveringsbetingelser
Nedenstående betingelser gælder i tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Nordic Delight (Paradis Is Hillerød og Tisvildeleje).

En ordre er først endelig, når du modtager en bekræftelsesmail på din booking og betalingen er gennemført. Bekræftelsesmailen kommer efter ordrebekræftelsen. Vi forbeholder os retten til at afslå en ordre, hvis vi ikke kan imødekomme ordren i form af at tilbyde pågældende cateringprodukt på den ønskede dag eller vi ikke kan tilbyde levering/afhentning hos dig eller kan sende medarbejder med, hvis du har bestilt dette. Vi vil altid kontakte dig senest 7 dage efter modtagelse af din ordre, hvis vi ikke kan bekræfte din ordre og forsøge at finde løsning for at imødekomme din ønskede booking.

Generelle oplysninger
Nordic Delight ApS – Paradis IS
Slotsgade 41, ST TV.
3400 Hillerød
CVR nr.: 38379496
Telefon: 27370985
E-mail: hilleroed@paradis-is.dk

Betaling
Nordic Delight modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard og MobilePay. Der tages forudbetaling for leje af cateringprodukterne og de tilvalgte købsvarer/ydelser. Betalingen vil blive trukket på din konto, når aftalen bekræftes af butikken, efter du har gennemført og indsendt din bestilling. Du vil modtage bekræftelse på aftalen via mail, som ikke må forveksles med ordrebekræftelsen som du tilsendes automatisk. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

Depositum
I købssummen ved booking af cateringprodukter er inkluderet depositum på 500 kroner. Depositummet dækker din booking af cateringproduktet på den pågældende dato og selve cateringproduktet ved udlevering. Depositummet refunderes til dig, når cateringproduktet er returneret til Paradis Is Hillerød rengjort og intakt på den aftalte dato i det aftalte tidsrum. Dette værende i tidsrummet 9-9.30 senest dagen efter udlejning, med mindre andet er skriftligt aftalt. Læs nærmere i afsnittet udlejningsbetingelser.

Levering og afhentning
Cateringprodukter/udstyr, den specielproducerede is, eventuelle tilkøbte varer, og valgte ydelser udleveres eller leveres på den aftalte dato. Leveringsform afhænger af valgt mulighed for afhentning/levering under bestillingen.

  1. Levering og/eller afhentning hos dig
    Ved denne leveringsform vil bestillingen blive leveret og/eller afhentet på en aftalt adresse. Ind bæring og opsætning er ikke inkluderet. Adressen oplyses allerede ved bestilling.

Ved behov for senere tilføjelse- eller ændring af adressen skal dette oplyses hurtigst muligt pr. mail til butikken. Adressen skal godkendes af butikken for at ændringen træder i kraft. Kan den nye adresse ikke imødekommes i forbindelse med levering og/eller afhentning, vil I selv blive ansvarlige for at afhente og/eller tilbagelevere på butikkens adresse. Beløbet betalt ved bestilling for afhentning og/eller levering vil blive refunderet.

  1. Afhentning på vores adresse.
    Det er gratis. Bestillingen kan afhentes på nedenstående adresse på den aftalte dato for arrangementet. Produkterne kan afhentes i tidsrummet 10-18 og tilbageleveres i tidsrummet 9-9.30 dagen efter.

Nordic Delight – Paradis Hillerød og Tisvildeleje
Slotsgade 41
3400 Hillerød

Medarbejder til hjælp med servering
Har du bestilt en medarbejder til hjælp med servering af isen, vil medarbejderen møde på den aftalte adresse på det aftalte tidspunkt. Inden da skal der i bestillingen af dig være udfyldt både adresse og et starttidspunkt.

  1. Arbejdsopgaver inkluderer ikke
    Medarbejderen medbringer eller medtager ikke hverken cateringprodukter/udstyr, den specielproducerede is eller eventuelle tilkøbte varer, med mindre dette af lejer er tilkøbt; i så fald vil bestillingen leveres og/eller afhentes af enten medarbejderen eller en anden repræsentant fra Paradis Is Hillerød / Tisvildeleje. Medarbejderen tilslutter/monterer/opstiller/nedtager ikke udstyr, med mindre dette særskilt er aftalt. Medarbejderen rengør og afrydder ikke udstyret efter brug.
  2. Arbejdsopgaver indebærer
    Servering/scooping af den bestilte is og is tilbehør i form af drys, vaffelrør og sauce mm. i isvafler og/eller bægre.

Fortrydelsesret
Du har som privatkunde 14 dages fortrydelsesret på den indgåede aftale, startende den dag du modtager bekræftelsesmail, såfremt arbejdet på din ordre ikke er påbegyndt. Det vil påbegyndes omkring 2 uger inden datoen for arrangementet. Efter din 14 dages fortrydelsesret er det stadig muligt at afbestille din ordre, læs nærmere om betingelserne herfor i afsnittet om afbestilling.

Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du tydeligt meddele dette skriftligt via mail til hilleroed@paradis-is.dk.

Afbestilling
Ja, I har mulighed for at afbestille uden yderligere omkostninger frem til 3 måneder inden datoen for arrangementet og få refunderet det indbetalte beløb, dog eksklusiv depositummet på 500 kr., som ikke vil blive refunderet.

Ved afbestilling 4-13 uger inden datoen for aftalen, fastholder vi et beløb i godtgørelse svarende til 50 % af det bestilte antal kuverter. Du får refunderet et beløb svarende til 50 % af kuverterne samt eventuelle tilkøbte ikke-udleverede salgsvarer og/eller tjenester og depositum.

Ved afbestilling 2-4 uger inden datoen for aftalen, fastholder vi et beløb i godtgørelse svarende til 75 % af det bestilte antal kuverter. Du får refunderet et beløb svarende til 25 % af kuverterne samt eventuelle tilkøbte ikke-udleverede salgsvarer og/eller tjenester og depositum.

Ved afbestilling 0-14 dage inden datoen for aftalen, fastholder vi et beløb i godtgørelse svarende til 100 % af det bestilte antal kuverter. Du får refunderet et beløb tilsvarende eventuelle tilkøbte ikke-udleverede salgsvarer og/eller tjenester, samt depositum.

Afbestilling skal altid ske skriftligt via mail til hilleroed@paradis-is.dk. Husk at notere datoen for bestillingen, samt dit telefonnummer.

Reklamation
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret på udlejningsaftaler.

Giv os besked ved dårlige varer via mail hilleroed@paradis-is.dk.

Øvrige udlejningsbetingelser

Såfremt udstyr ikke tilbageleveres jf. den aftale som er indgået på den enkelte kontrakt er Nordic Delight ApS berettiget til at opkræve yderligere leje for perioden. Dette vil dog blive vurderet efter de nærmere givne omstændigheder.

Det påhviler lejer at holde udstyret forsikret fra modtagelse til returnering. Samt at dække udgifter i forbindelse med tyveri, hærværk, fejlbetjening, mislighold, samt bortkomst af løsdele. Skulle et uheld være sket, som lejer er skyld i, vil de faktiske omkostninger til udbedring / køb af lign. udstyr blive opkrævet af lejer. Udlejer forbeholder sig ret at bruge 10 hverdage til, at efterse udstyret for fejl og mangler.

Alt udstyr leveres tilbage i rengjort stand. Såfremt udstyret ikke er rengjort vil der blive opkrævet et rengøringsgebyr i form af 500 kr. inkl. moms. Gebyret modregnes i depositum. Med rengjort stand menes, at udstyret leveres i normal rengjort stand med alle madrester fjernet fra udstyret når det returneres.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på www.catering.paradis-is.dk/hilleroed, har vi brug for følgende oplysninger:  Navn, telefonnummer, e-mail adresse og i nogle tilfælde adresse. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne producerer og i nogle tilfælde levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Nordic Delight ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for Nordic Delight ApS og butiksansvarlige i Paradis Is Hillerød og Tisvildeleje har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi videregiver kun de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen og/eller ydelsen til dig. Oplysninger afgivet til www.catering.paradis-is.dk/hilleroed videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Klagemuligheder

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, kan du sende en mail til hilleroed@paradis-is.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage over en vare eller tjenesteydelse til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hilleroed@paradis-is.dk

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.